مانیتور کهTouch 10
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
مانیتور کهTouch 10
نوشته شده در یک شنبه 3 دی 1398
بازدید : 610
نویسنده : Alireza

 مانيتوری مخصوص برای ویندوز8

ال‌جی اعلام کرد به زودی مانیتور لمسی را وارد بازار خواهد کرد که به شکل اختصاصی جهت استفاده ازویندوز8 طراحی شده است؛ این مانیتور کهTouch 10 نام دارد و مدل آن ET83 است به کاربران این امکان را می‌دهد که به صورت هم‌زمان از همه انگشتان خود روی سیستم تمام‌لمسی این مانیتور استفاده کنند. این مانیتور ۲۳ اینچی در حقیقت بهترین انتخاب برای افرادی است که به دنبال استفاده از جدیدترین نسل مانیتورهای لمسی هستند و در عین‌حال نمی‌خواهند کامپیوتر لمسی جدیدی را خریداری کنند. ویژگی دیگر این مانیتور امکان استفاده از آن جهت اجرای برنامه‌های خاص موزیک مانند پس‌زمینه‌های پیانو، کاربرد سینتی‌سایزر و سایر آلات زهی است که برای تنظیمات رایانه‌ای موزیک در استودیوها بسیار مناسب است و ویژگی لمسی به آن سرعت بسیار بالاتری می‌دهد. این نمایشگر همچنین امکان تماشای فیلم‌ها، اجرای بازی‌های رایانه‌ای و برنامه‌های آموزشی کودکان را بسیار بیشتر از قبل ممکن کرده و طیف گسترده‌ای از امکانات و برنامه‌های سازگار با لمس را در ویندوز ۸ در دسترس کاربران قرار داده است. تنظیمات این مانیتور بسیار ساده بوده و عملکرد تمام لمسی‌اش به محض نصب قابل استفاده است و نیازی به نرم‌افزار اضافه ندارد.

 

lg touch 10 released 1 مانيتوری مخصوص برای ویندوز8

پنل IPS این مانیتور رنگ‌های زنده، طبیعی و با کنتراست مناسبی را ارائه می‌دهد و این امکان را به کاربران می‌بخشد که از ویژگی‌های ویندوز ۸ مانند صفحه‌کلید مجازی روی صفحه‌نمایش نیز استفاده کنند. همچنین Touch 10 از یک قلم خازنی Capacitiveپشتیبانی می‌کند که مخصوص کاربرانی است که ترجیح می‌دهند برای کار با برنامه‌ها از این رابط قلمی استفاده کنند. گفته می‌شود که Touch 10 از ابتدای سال ۲۰۱۳ میلادی وارد بازار




:: موضوعات مرتبط: سایر , خواندنی ها ! , ,



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: